تلویزیون جی پلاس قیمت

تلویزیون 42 اینچی طراحی جمع و جور دارد و آن را برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی می کند. قیمت تلویزیون جی پلاس دارای دو پایه پلاستیکی است که می توانید ارتفاع آن را متناسب با آن تنظیم کنید. از ویژگی های فنی بارز تلویزیون می توان به 3 پورت HDMI اشاره کرد که برای این تلویزیون در این رنج قیمتی بسیار خوب و خوشحال کننده است.

همچنین دو پورت USB در پشت قاب تعبیه شده است که به شما امکان می دهد فلش و هارد و سایر لوازم جانبی هوشمند را به تلویزیون متصل کنید. به طور کلی تلویزیون از نظر پورت در وضعیت خوبی قرار دارد، البته دسترسی به برخی پورت ها به دلیل موقعیت مکانی آسان نیست.

تلویزیون جی پلاس دارای رزولوشن فول اچ دی است که چندان بالا نیست اما در مقایسه با قیمت و محدوده ای که می توان در آن قرار داد، این میزان قابل قبول است. علاوه بر این پنل VA به کار رفته در آن کیفیت رنگ و شفافیت قابل قبولی را به ارمغان آورد.

تلویزیون جی پلاس GTV-42MH412N هم اکنون در محدوده شش میلیون تومان عرضه می شود. اما آیا این محصول ارزش قیمتش را دارد؟ با این قیمت، آیا در بازاری که می خواهید به آن بروید، انتخاب بهتری وجود دارد؟ ویدیو را حتما ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید